sábado, 13 de noviembre de 2010

Sherlock Holmes

Tampouco sería unha mala elección XD:


Xa pasou casi un ano desde que saleu a película de Sherlock Homes, aínda me acordo cando foramos a vela ao Coruña Space. A min personalmente gustarame moito, aunque houbo xente a que lle gustou mais, miña nai por exemplo... que a veu mais veces que eu a serie de Friends. Home... dicide vos que non é comparable, xa que ela debeu ver 14 ou 15 veces a película, e unha servidora chapouse 10 temporadas unhas 10 veces :D

Fai uns meses vin a serie de debuxos animados, xa a vira de pequena, pero non me acordaba moito. Está moi ben, aunque me deixou alucinada o seu parecido ca serie de Montana.
Intentaba poñer unha foto do profesor Moriarty (S.H) e outra de Lord Zero (Montana) para comparar, pero poño Montana en San Google e saleme todo de Hannah Montana.... así vai o mundo. En fines...



E agora vai un chisteciño:

Sherlock Homes y el Dr. Watsonse fueron a pasar unos días de acampada a un camping.
Tras una buena cena y una botella de vino se desearon buenas noches y se acostaron en sus respectivos sacos. Horas más tarde Holmes se despertó y llamó con el codo a su fiel amigo:
Watson mira al cielo y dime que ves??Veo millones de estrellas…Y eso, qué te indica?
- volvió a preguntar Holmes.
Watson pensó por un minuto y plenamente decidido a impresionar asu amigo con sus dotes deductivas contestó:
Desde un punto de vista astronómico me indica que existen millones de galaxias y potencialmente por lo tanto billones de planetas.
Astrológicamente hablando me indica que Saturno está en conjunción con Leo.
Cronológicamente, deduzco que son aproximadamente las 3:15 de la madrugada.
Teológicamente puedo ver que Dios es Todopoderoso y que nosotros somos pequeños e insignificantes.
Meteorológicamente intuyo que mañana tendremos un hermoso y soleado día.

Y a usted que le indica, mi querido Sherlock?
Tras un corto silencio, Holmes habló:
Watson cada día eres más gilipollas.
Nos han robado la tienda de campaña.